Eklem Kireçlenmesi

Eklem Kireçlenmesi Nedir, Tedavi yöntemleri. Ameliyatları hakkında Uzman Dr. İbrahim Mustafa Çimen ile detaylı bilgi edinin.

Hücresel Tedaviler

Hücresel Tedaviler Nedir, hangi durumlarda ve nasıl yapılır? Ameliyatları hakkında Uzman Dr. İbrahim Mustafa Çimen ile detaylı bilgi edinin.

El Cerrrahisi Nedir? Tedavi Yöntemleri

El cerrahisi vücudumuzda el, kol ve parmaklar dahil olmak üzere omuzdan parmak ucuna kadar olan bölgedeki tüm hastalıkların tedavisi ve cerrahisini kapsayan bir branştır.

Travma Nedir? - Tedavi Yöntemleri

Travma Nedir, Tedavi yöntemleri. Ameliyatları hakkında Uzman Dr. İbrahim Mustafa Çimen ile detaylı bilgi edinin.

Spor Yaralanmasi Nedir? - Tedavi Yöntemleri

Spor Yaralanması Nedir, Tedavi yöntemleri. Ameliyatları hakkında Uzman Dr. İbrahim Mustafa Çimen ile detaylı bilgi edinin.

Tetik Parmak

Tenosinovit stenosing da denilen, parmakların kilitlenmesi veya kasılmasına tetik parmak hastalığı denir. Ameliyatlı veya ameliyatsız tedavi yöntemleri vardır.

Halluks Valgus

Ayak başparmağında dışa doğru çıkıntı ya da şişlik ile kendini gösteren şekil bozukluğudur. Halluks Valgus çeşitli tedavi yöntemleri ile düzeltilebilmektedir.

Tenisçi Dirseği

Tenisçi dirseği, ön kol kaslarının sürekli kullanılmasından kaynaklanan, dirseğin dış tarafında ağrı ile ortaya çıkan, tedavi edilebilir bir hastalıktır.

Boy Uzatma

Boy uzatma, bazı nedenlerden dolayı sağlık açısından tedavi amaçlı yapılan cerrahi bir ameliyattır. Bu cerrahi işlem estetik amaçlı da yapılabilmektedir.

Karpal Tünel Sendromu

Karpal Tünel Sendromu, güçsüzlük ve uyuşma ile kendini gösteren, el bileğindeki sinirin sıkışmasıdır. Erken teşhis ile ameliyatsız tedavi edilebilmektedir.

De Quervain Tendiniti

Başparmak tendon sıkışması olarak da tanımlanan, başparmağına ait tendon da ağrı, şişlik ve sıkışma oluşmasına de quervain tendiniti veya tenosinoviti denir.

Dupuytren Kontraktürü

Avuç içi derisinin kalınlaşması ve sertleşmesi ile nodül oluşması, zamanla bazı el parmaklarının bükülmesi durumuna dupuytren kontraktürü hastalığı denir.