Pendik
Ortopedi ve Travmatoloji

Pendik Ortopedi ve Travmatoloji

<strong>Ortopedi ve Travmatoloji Nedir?</strong> <p>Travma; düşme, spor yaralanması, iş kazası veya trafik kazası gibi etkenlerle çoğu zaman bir sürpriz ile karşımıza çıkar. Ortaya çıkan hasar, travmanın şiddetine göre, basit bir yumuşak doku ezilmesinden büyük kemiklerde parçalı kırıklara kadar değişiklik gösterebilir.</p> <p>Travma hastasının karşılanması ve ilk müdahalelerinin ilgili uzmanlar tarafından yapılması hayati önem taşımaktadır.</p> <p>Kırıkların tedavisinde yaklaşım ve ameliyat olanakları sürekli yenilenmektedir. Gaye hastayı en kısa sürede ve sorunsuz olarak günlük yaşamına döndürmektir</p> <h2 style="margin-top: 5px;" class="h6 mt-3">Ortopedi ve Travmatoloji Hastalıkları</h2> <strong> Artroskopi ve Spor Yaralanmaları (Diz-omuz)</strong> <p>Pendik Artroskopi ve Spor Yaralanmaları (Diz-omuz) :Pendik Artroskopik diz ameliyatları kapsamında; meniskus tamiri, artroskopik ön çapraz bağ, arka çapraz bağ, iç-dış yan bağ ve kombine bağ yaralanmalarında rekonstürüksiyon ameliyatları, kıkırdak yaralanmalarında, artroskopik mikrofraktür yada osteochondral kıkırdak nakli, omuz çıkığında; artroskopik bankart tamiri, subakromiyal sıkışma sendromu, omuz eklem osteoartriti, labral yırtık eksizyonu-tamiri, kıkırdak ameliyatları ve rotator cuff tamiri yer alır.</p> <p></p> <strong style="margin-top: 5px;" class="mt-3">Ayak ve Ayak Bileği Cerrahisi</strong> <p>Pendik Ayak ve Ayak Bileği Cerrahisi : Ayak yada ayak bileğinin dejeneratif hastalıkları, spor yaralanmaları, kırıkları, bağ yırtılmaları, kıkırdak yaralanmalarının tedavisi ile uğraşmaktadır. </p> <p></p> <strong style="margin-top: 5px;" class="mt-3">Omuz ve Dirsek Cerrahisi</strong> <p>Pendik Omuz ve Dirsek Cerrahisi : Omuz veya dirseğin artrozları, rotator kılıf hastalıkları tekrarlayan çıkıklar, aşırı zorlamaya yada kullanıma veya travmaya bağlı hastalıklarının artroskopik ve açık cerrahi yöntemlerle tedavisini sağlamaktadır.</p> <p></p> <strong style="margin-top: 5px;" class="mt-3">Ekstremite Cerrahisi</strong> <p> Pendik Ekstremite Cerrahisi : Kol-bacak kemik uzatma ameliyatları başta olmak üzere; kemik deformiteleri, kırık kaynamaması, kemik enfeksiyonları ve external fixator uygulamaları ile ilgilenmektedir.</p> <p></p> <strong style="margin-top: 5px;" class="mt-3">Kalça Kırıkları</strong> <p>Pendik Kalça Kırıkları : Özellikle yaşlı hasta grubunun maruz olduğu travmalar sonrası tedavi gerektiren durumlardır.</p> <p></p> <strong style="margin-top: 5px;" class="mt-3">Diz Ağrısı</strong> <p></p> <p>Pendik Diz Ağrısı : Diz ağrısı çok sık karşılaşılan ağrı çeşitlerinden bir tanesidir. Başlıca spor yaralanmalarına, yaşlanmaya, kıkırdak aşınmasına, romatizmal hastalıklara ya da enfeksiyonlara bağlı gelişebilmektedir.</p><br> </p><strong> Hizmet Verdiğimiz Bölgeler: </strong> Bahçelievler, Sapan Bağları, Yeni, Yeşilbağlar, Çamçeşme, Esenler, Fevzi Çakmak, Kavakpınar, Batı, Doğu, Kaynarca, Çınardere, Dumlupınar, Orta, Velibaba, Ahmet Yesevi, Esenyalı, Fatih, Güzelyalı, Orhangazi, Ballıca, Emirli, Göçbeyli, Kurna, Kurtdoğmuş, Güllü Bağlar, Ramazanoğlu, Sanayi, Şeyhli, Ertuğrul Gazi, Sülüntepe, Yayalar, Çamlık, Harmandere, Kurtköy, Yenişehir

Bizi Takip Edin!